قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً جهت استفاده بهینه از محصولات و خدمات سایت استیکرلندز موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید. ورود کاربران به ‏‌سایت استیکرلندز و استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط استیکرلندز به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و نحوه استفاده از خدمات استیکرلندز است. دقت داشته باشید که ثبت سفارش به معنای پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین استیکرلندز از سوی کاربر است.

قیمت گذاری

در قیمت گذاری کالاهای موجود در استیکرلندز تمام تلاش بر این است تا قیمتها مطابق و یا کمتر از قیمت کالاهای مشابه در بازار باشد و به این ترتیب قیمت‌‏گذاری در استیکرلندز بر پایه اصل مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در استیکرلندز قیمت‏‌های عمده فروشی بوده که غالباً بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند. ولی سعی ما بر این است تا در حد امکان کالاها را با قیمتهای پایین تر از قیمت بازار در استیکرلندز عرضه کنیم .

 

ثبت سفارشات

امکان ثبت سفارش در استیکرلندز در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روزی وجود دارد .کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در استیکرلندز به وسیله ارسال شماره سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در نوبت پردازش قرار می‏‌گیرند. استیکرلندز در بسته بندی، ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در استیکرلندز به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای استیکرلندز محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را خریداری کند.

کاربر می بایست هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مشخصات را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نماید. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش خریدار قابل پیگیری نخواهد بود.

 

ضمانت تعویض 7 روزه استیکرلندز

جهت ارائه خدمات پس از فروش مطلوب ، استیکرلندز با همکاری کلیه پرسنل خود ، این امکان را فراهم نموده تا کلیه کالاها در صورت معیوب بودن و ناقص بودن تا 7 روز پس از دریافت، امکان تعویض داشته باشند .لازم به ذکر است که مشکلات اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش استیکرلندز کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود مشکل، سفارش مشمول استفاده از خدمات فوق می‏‌شود. توجه داشته باشید که این سرویس، اشکال‏‌هایی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود. آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده یا مشکل دار به اتمام رسیده باشد ، و استیکرلندز امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، مبلغ سفارش به حساب خریدار واریز خواهد شد .

 

مطابقت محتوای سایت با محصولات

صداقت ، مهمترین راز تداوم یک کسب و کار است . ما در استیکرلندز این جمله را زندگی می کنیم . تمامی تصاویر و توضیحات ارائه شده برای تک تک کالاها دقیقا مطابق با ویژگیهای محصول بوده و واحد آماده سازی و پردازش محصولات تمام سعی خود را می کند تا هر محصول را دقیقا همانطور که هست در سایت منعکس کرده و از بزرگنمایی چه در تصاویر و چه در توضیحات ارائه شده خودداری کند . در عین حال ما سعی داریم تا با نمایش تصاویر حرفه ای ، زیبا و چشم نواز از محصولات ، فضایی شیک و دلنشین برای شما مهیا کنیم تا پروسه ی خرید به کاری لذت بخش و جذاب تبدیل شود .اگر محصول ارائه شده توسط استیکرلندز دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

توجه داشته باشید که کلیه محتویات و تصاویر موجود در سایت استیکرلندز شامل قانون حق تکثیر شده و تنها به استیکرلندز دات کام تعلق دارد.

 

فروشگاه اینترنتی استیکرلندز

فروشگاه اینترنتی استیکرلندز اولین سایت تخصصی استیکر و برچسب آنلاین با تنوعی از انواع استیکر (استیکرهای پفکی، سلفونی، لیزری، استیکر دیوار اتاق و استیکر اتاق خواب) برچسب های آموزشی و استیکرهای دست ساز و فانتزی در ایران است که جدیدترین برچسب ها و استیکرهای مد روز و منحصر به فرد را ارائه می دهد.امکان مشاهده محصولات به همراه توضیح دقیق آن از مزیتهای فروشگاه آنلاین استیکرلندز می باشد.